Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - працюючи над цим модулем ми з колегами поділилися кожен своїм прикладом учнівської робюоти та вказали на інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі колег, допомогли мені удосконалити мої стратегії оцінювання. Визнаю, що метод проектів є найефективнішим методом розвитку в дітей самостійності, саморозвитку, самовдосконалення. Саме використання такого методу забеспечує диференціацію в навчальній діяльності школярів, як обдарованих так і невситаючих дітей.
четверг, 17 декабря 2015 г.
Модуль 9 Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - працюючи над цим модулем ми з колегами поділилися кожен своїм прикладом учнівської робюоти та вказали на інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі колег, допомогли мені удосконалити мої стратегії оцінювання. Визнаю, що метод проектів є найефективнішим методом розвитку в дітей самостійності, саморозвитку, самовдосконалення. Саме використання такого методу забеспечує диференціацію в навчальній діяльності школярів, як обдарованих так і невситаючих дітей.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий